BENEFICII


Cate oportunitati ai pierdut pana acum in viata TA? De ce?
Iata ce ai in fata acum:


  • zero investitie si activitate in timpul liber !
  • fara sa fie obligatorile EXPERIENTA
  • program flexibil
  • fara sefi care sa iti "evalueze" activitatea
  • recunoasterea muncii tale in CEC-uri lunare si prezenta in revista de specialitate
  • apartenenta ta la o comunitate deosebita de oameni ce stiu sa-si faca viata frumoasa
  • "Franchiza" bazata pe produsele BIO Nr.1 in Europa ce aduc sanatate tie, familiei si celor cunoscuti
  • O cifra de afaceri a sistemului de lucru de peste 200 milioane doar in Romania!
  • Peste 40 de milioane pe persoane implicate in lumea intrega
Toate astea pentru ca tu sa castigi 100Euro / luna, 300, 500, 1000, 2000 Euro lunar
    ......sau chiar mai mult !
AVANTAJELE  UNUI   PARTENER  LIFE CARE :
1.  Avem posibilitatea de a achizitiona aceste produse cu o reducere de 20-23 % fata de pretul din catalog, ECONOMIE DE TIMP SI BANI, luna de luna,  an de an.
2. Livrarea este gratuita, prin Curierat Rapid, T.N.T.,Fan curier, GLS,  in 48 ore din depoz.Timisoara si deservesc toata tara.
3. Comanda se face telefonic la numarul 0740237725 sau online    
4. Fiecare produs are un punctaj Valoare Afacere  ( PVA ) iar la sfirsitul lunii, dupa aceste PVA-uri  se calculeaza bonusul lunar in functie de  grila de bonificatie.
5. Comanda minima pentru a nu plati taxa de transport este de 130 Ron, pret partener



PLANUL DE MARKETING
click aici        http://www.youtube.com/watch?v=2fz_ARUa8DE&feature=player_embedded
Ce este Life-Care?
Compania Life Care reprezinta un grup organizat de consumatori si distribuitori care si-au propus sa elimine verigile intermediare din distributie si publicitate economisind 60% din pretul produsului. Daca doriti sa va achizitionati produsele in continuare la un pret mare platind din buzunarul dumneavoastra publicitatea din mass-media si comisioanele intermediarilor, atunci nu trebuie sa cititi mai departe deoarece firma Life-Care va propune o alternativa.
Cum se economisesc cei 60%?

Ce se intampla in comertul clasic?
In cadrul comertului clasic exista un producator si un consumator final. Consumatorul este cel care cumpara bunurile de care are nevoie din magazine platind pretul final (in medie aceasta este de 100% din valoarea produsului). Dar producatorul care fabrica respectivul produs il scoate pe piata la doar 40% din pretul final. Raman 60% care reprezinta cheltuieli de distributie si publicitare.
Cine plateste acesti 60% ce reprezinta diferenta fata de pretul de productie? Producatorul? NU! El si-a acoperit cheltuielile din cei 40% alocati pentru productie. Cel care plateste diferenta este consumatorul final. El suporta cheltuielile de distributie si de publicitate acestea fiind incluse in pretul final al produselor. Nimeni nu il intreaba daca este de acord sau nu.
De cate ori ati cumparat un produs doar pentru ca ati vazut o reclama la televizor sau in mass-media? In cine aveti mai multa incredere: im reclama de la televizor (pe care o platiti chiar daca nu doriti) sau in ceea ce va spune o cunostiinta care a incercat produsul (si pe care nu o platiti)?

Planul de marketing!
a) 30% pentru distributie
Prin simpla inscriere in grupul Life-Care beneficiati de produsele oferite de firma fara a plati adausul de 30% (20-25% discount direct si 5% in medie in promotiile pe care firma noastra le face la produse), al pretului de catalog practicat fata de clientii directi (care nu sunt inscrisi). Astfel economisiti din start cei 30% pentru distributie daca in loc sa va cumparati produsele de la magazinul din zona, faceti “efortul” de a va inscrie la firma Life-Care si sa le comandati online sau prin telefon.
b) 30% pentru publicitate
Au mai ramas 30% pentru publicitate…
Ati facut vreodata reclama la un produs? Nu?!? Nu ati cumparat niciodata un produs care sa va placa? Ce ati facut dupa ce l-ati incercat? Ati spus si prietenilor, cunostintelor, vecinilor etc. ce produs ati cumparat si cat sunteti de multumit(a) de el? Si o parte din cei la care le-ati spus au dorit si ei sa incerce produsul sau sa il cumpere?
Daca raspunsurile la aceste intrebari au fost afirmative, atunci ati facut ceea ce se numeste reclama prin viu grai (sau de la om la om) in mod gratuit, fara sa fiti platit(a). Facand acelasi lucru pentru firma Life-Care veti fi platit(a) pentru “munca” depusa, sub forma unui comision lunar.
Care este diferenta intre un salariu si un comision?
Salariul este fix. Indiferent daca munciti mai mult sau nu, primiti aceeasi suma.
Comisionul este variabil. In acest caz sunteti platit(a) in functie de realizarile pe care le aveti. Daca muncind 4 ore pe saptamana dumneavoastra realizati acelasi lucru ca si o alta persoana care munceste 40 de ore, sunteti platit(a) la fel de bine. Conteaza rezultatul nu orele de munca.
Cum se calculeaza comisionul?
Comisionul lunar se plateste pentru realizarile dumneavoastra si ale grupului dumneavoastra pe baza unei grile de bonificatii in functie de vanzarile provocate in luna respectiva.
Sa luam un exemplu concret. Presupunem ca dumneavoastra va inscrieti in grupul Life Care. Pentru acest lucru aveti nevoie de recomandarea persoanei care va trimis acest material, persoana numita sponsor/senior (deoarece ea garanteaza pentru dumneavoastra si va da informatiile de care aveti nevoie). In prima luna faceti cumparaturi pentru familia dumnevoastra de 100 euro. Calculele comisioanelor se face pe baza unei “valute” interne numit punct valoare afacere (PVA) care are o valoare de 1PVA = 0,9euro. Incercati produsele si le recomandati altor prieteni sau cunostiinte iar dintre persoanele cu care ati vorbit 5 doresc si ele sa se inscrie si fac si ele cumparaturi fiecare de 50 PVA. La sfarsitul lunii se calculeaza punctele acumulate si se compara cu urmatoarea grila:
Puncte acumulate...............Nivel de calificare

75 PVA................................2%
150 PVA..............................4%
350 PVA..............................7%
600 PVA.............................10%
1100 PVA...........................12%
1800 PVA...........................14%
3100 PVA...........................17%
4500 PVA...........................20%

Dumneavoastra aveti astfel la sfarsitul primei luni un total de 300 pva =50 pva (ale dvs) + 5 persoane *50pva. Aceasta inseamna un nivel de calificare de 4% Comisionul pentru prima luna va fi :

I. 300 pva*4%*0,9 euro  = 9,12 lei

             Luna se termina, se termina si punctele. Daca doriti din nou puncte, faceti din nou cumparaturi. Iar daca ii invatati si pe cei 5 pe care i-ati sponsorizat sa faca ce ati facut dumnevoastra, adica sa prezinte si ei altor persoane avantajele Life Care, in luna a doua fiecare dintre ei va putea sa mai inscrie cate 5 persoane (vezi figura).
La sfarsitul lunii a doua aveti un total de 1550 pva = 50 pva + 5*50 pva + 5*5*50pva,  ceea ce inseamna un nivel de calificare de 12% pentru dvs. Dar aveti si 5 persoane calificate la nivelul de 4%.
Regula de plata este urmatoarea: ultimul venit, primul platit. Adica din comisionul de 12% se platesc mai intai calificarile inferioare, iar diferenta este a dvs.
Comisionul dvs pentru luna 2 este
1550 pva*12%*0,9 euro – 5*(300 pva*4%*3,8 lei) = 170 – 55 = 115 euro

Un calcul ipotetic al comisionului pentru luna 12 ar putea fi:
5050 pva*20%*0,9 euro – 5*(1000pva*12%*3,8 lei) = 910-450= 460 euro


Dar ce se intampla daca si cei pe care i-ati sponsorizat ajung la nivelul de 20%? Nu mai primiti nici un ban pentru ca diferenta de comision este 0?
Ba da. In acel moment respectiva ramura se “desprinde” si va fi legata direct de firma, iar dvs, pentru ca ati ajutat la crearea ei, veti primi lunar din partea firmei 4% din vanzarile grupului respectiv atata timp cat el se mentine la 20%. Aceasta inseamna cel putin 4%*4500pva*3,8lei = 684 lei lunar venit rezidual adica un fel de “pensie” pentru munca depusa.
Cum vi se pare propunerea? Suna interesant? Credeti ca ar merita sa munciti 2 pana la 5 ani pentru a beneficia apoi de o “pensie” suplimentara? Sau daca doriti, puteti continua sa munciti si sa creati mai multe grupuri de 20%. Dvs hotarati cat de bine doriti sa fiti platit(a) pentru munca depusa si timpul investit.
Ce aveti de facut?
Sunt 5 pasi pe care trebuie sa ii parcurgeti:

1. DECIZIA
Trebuie sa luati o hotarare. Aveti la dispozitie 4 variante posibile:
a) Nu ma intereseaza aceasta modalitate de castig, nu imi plac produsele.
b) Vreau doar sa cumpar produse la pret de catalog. Deveniti astfel client.
c) Nu vreau sa ma ocup de afacere, dar imi plac produsele si vreau sa le cumpar mai ieftin. In acest caz deveniti consumator.
d) Vreau sa ma ocup de afacere si imi plac produsele. In acest caz deveniti o persoana activa, adica ar trebui sa alocati minim 4 ore pe saptamana pentru acest proiect (2 ore cu grupul dvs si 2 ore pentru intalniri de prezentare de a oportunitatii).

2. LISTA DE NUME
Va intocmiti o lista cu persoanele pe care le cunoasteti si carora doriti sa le prezentati oportunitatea. Acordati sanse egale tuturor oferindu-le posibilitatea sa decida singuri, in cunostiinta de cauza (adica dupa ce au vazut planul de marketing). Nu conteaza atat de mult pe cine cunoasteti personal deoarece la aceasta lista puteti adauga si cunostintele prietenilor dvs, cunostintele intamplatoare, dar si recomandarile pe care le puteti cere de la persoanele cu care stati de vorba.
In medie o persoana adulta cunoaste cel putin 50 de persoane care la randul lor mai cunosc alte 50 fiecare. Din totalul de 2500 de persoane statistic doar 1 din 10 va zice da. Ramaneti astfel cu 250 de persoane care sunt suficiente pentru a ajunge la nivelul de 20%.

3. STABILIREA DE INTALNIRI
Stabiliti pe rand intalniri cu persoanele de pe lista. Nu incercati sa explicati la telefon sau la colt de strada despre ce este vorba. Stabiliti doar locul si ora de intalnire spunand ca doriti sa aflati parerea persoanei respective referitor la ceva important, dar nu aveti acum timp pentru detalii.

4. CONSUMATOR 100%
Deveniti consumator 100%. Aceasta nu inseamna ca mergeti acasa, sa aruncati produsele pe care le aveti si sa le inlocuiti cu produsele firmei Life-Care. Nu. Dar pe masura ce vi se termina un produs, il cumparati pe cel de la firma si il incercati. De ce? Din 4 motive:
1.pentru ca sunteti mai convingator(/oare) cand vorbiti altora despre produsele pe care le-ati incercat. Imaginati-va ce ati gandi dvs daca spre exemplu mergeti la un brutar, il intrebati cum este paine pe care o vinde si el va raspunde ca nu stie deoarece pentru el isi cumpara paine de la magazinul alaturat. Ati cumpara de la el paine? Sau ati merge si dvs la magazinul alaturat?
2. produsele sunt de calitate si nu le gasiti in magazine.
3. sunteti un model pentru grupul dvs.
4. deoarece produsele cumparare de la Life Care au puncte care va ajuta sa va calificati si sa primiti comisioane mai mari. Ce alt magazin va da la sfarsitul lunii bani pentru ca ati generat cumparaturi de o anumita valoare?

5. COLABORAREA
Pastrati legatura cu sponsorul si grupul dvs. Participati pe cat posibil la intalnirile organizate de firma si investiti in PDP (Programul de Dezvoltare Personala). Luand parte la acest program invatati ce aveti de facut, va dezvoltati personalitatea si abilitatile de comunicare si astfel vă va fi mult mai usor sa reusiti. Firma Life Care va pune la dispozitie o serie de carti si CD de specialitate. Citind macar o carte pe luna si ascultand macar un CD aveti sanse mari de reusita. Poate oricine, daca vrea si daca munceste.

Produse Life Care